Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Purrven - 19 juni 2013 20:09

Jahaaaja, då var det dags igen. Känns däremot att det är en viss skillnad på att blogga från mobilen, eller som nu från en data. Kanske inte blir lika mycket stavfel nu å konstiga krussiduller;)

Försöker ladda för att jobba natt i morgon, går sådär.

SItter å försöker hålla fingrarna i styr så att jag inte ska höra av mig till someone, someone. Är det inte märkligt? Alla dessa lekar å spel? Vem som ska höra av sig först, att man inte får svara för snabbt för att inte verka för på?

Jag kan tycka att det är väl förfan bara att höra av sig, men då brukar det misstolkas å killen ifråga tror att man vill gifta sig å skaffa barn. Men vänta lite nu...var det det jag sa? Naaaaaaaaaj jag sa bara att jag vlle träffa dig igen, idiotiskt.

Jag kan väl någonstans känna att det är väl bättre å ta reda på om det finns någon kemi tidigt, eller tänker jag fel?


Hur som haver...nu ska jag fortsätta denna helvetespackning, snart blir det flytt minsann.


" känner en känsla någonstans å din kropp den rubbar min balans. Ska vara ärlig nu jag kan inga danssteg å vill du glida gratis har du kommit fel...jag menar kolla på mig, jag har ingen stil, men du borde sett att jag var full av liv. Du får va hur du vill, jag kommer va mig själ, har redan glömt dg om du säger nej, finns ingen anleding att ändra mig för dig"

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards